Ind- og udmeldelse

Der er ikke venteliste i Svanen.

Indmeldelse skal ske skriftligt til institutionen
- eller ved tilmelding via den digitale pladsanvisning på borger.dk i forbindelse med skift fra SFO til klub (dette vil forældre med børn i 3. klasse få særskilt meddelelse om).
Udmeldelse sker via borger.dk
Nem-ID skal anvendes i den digitale pladsanvisning.

Indmeldelse
Hvis man ønsker indmeldelse i Klub Svanen, skal man hente en indmeldelsesblanket i klubben. Den skal udfyldes og underskrives, inden barnet kan blive medlem af klubben. Ved indmeldelse skal man derudover sørge for, at ens barn er udmeldt af en evt. anden institution.

Der skal også udfyldes stamkort med barnets og forældres data samt forældres underskrift. Man skriver bl.a. under på, om barnet må køre med os på tur (kørselstilladelse) og der er også en rubrik, hvor man kan give klubben informationer om særlige forhold, som det er vigtigt, at vi kender til.

Desuden vil vi anbefale, at I som forældre kommer forbi og ser jeres barns nye klub.

Download: stamdata fritidsklub
Stamkortet sendes enten til svanen på mail svanen@albertslund.dk eller afleveres/sendes til klubbens adresse.

Udmeldelse
Vil du melde dit barn ud af klubben, skal det ske via borger.dk hvor man logger på den digitale pladsanvisning og melder barnet ud.
Vi er altid interesserede i at vide, hvorfor I melder jeres barn ud, så vi vil gerne opfordre jer til at fortælle os om udmeldelsen også.